090119

Härlig eftermiddag, not
Fick cykla hem i snöoväder med skinnjacka och chinos MYSIGT!
Ledig från träning idag, jag och Dilan har kommit fram till att vi ska träna på tisdagar, torsdagar och söndagar, kommer blir prima :D
Nu har jag nyss gjort min engelska beting, och ska snart göra en liten "sammanfattning" av NO, så det ska bli lättare att träna till provet :)

Kolla min klädhög som jag ALDRIG orkar ta tag i:( hahah
När jag ska sova så lägger jag kläderna i datastolen, och när jag ska sitta vid datorn så flyttar jag tillbaka dom till sängen och sådär håller jag på tills jag tycker att det är dags att lägga in det..
Fyyy så lat och slrvig man får vara hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0