090113

Jag har ingen aaaaning om vad jag ska skriva om i son..fan måste komma på något, inte så svårt ska det vara eftersom det ligger på g-nivån!
I alla fall, denna vecka ska jag köpa mig ett friskis kort woho är riktigt sugen nu faktiskt, och har så nära till rocklunda där det nya ligger så det är ju toppen:D
Får se om vi går på torsdag på Core-Spin, om Maria vill följa meeeed, hon vill inte spinna men jag ska övertala henne:D
Core-Spin är 40 min Core (mage&Rygg) sen 25 spinn därefter avslappning med olika rörligheter och stretch, jag tycker det låter hur kul som helst, och en jävla bra träning :D

Just ja, sommarjobbet, mami skulle kolla på sitt jobb fast chansen var liten men hon skulle lägga in lite bra ord haha:)
Men annars har jag mina reservställen som jag ska gå och lämna CV till, känns mycket bättre att gå och lämna så att dom får ett bra intryck kanske?:D
Nej men jag hoppas på det bästa bara, sen får vi väl se hur det blir:)

Men nu ska jag återgå till mitt funderande över so..

Lånade tredje boken av Twilight av Thea, tvåan var skit bra, fast jag förväntade mig mer i den haha
BIG-love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0