slappdag

Idag har jag verkligen inte gjort ett piss hahah, eller jo iförsig så åkte jag och träna med Becca klockan sex, men annars har jag bara vart hemma och dött..
Fast dock har det vart väldigt skönt för det är detta jag har längtat till, att inte göra ett dugg och bara slappa bort dagarna för skolan har verkligen tagit på en!

Imorrn då? Inget planerat alls, vet inte ens vad man skulle kunna göra! Gå på stan? Fast det vill jag inte, vill spara mig till en häääärligt shoppingdag i huvudstaden:)
Jag hoppas på att få sova lite längre imorgon bitti iallafall, kan ju fan inte somna om när jag väl har vaknat halv nio buuhu
Jag är sugen på att titta på tv, men inget bra går uush
Så jag får väl helt enkelt sätta på en film då

peeeeeeace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0