skratt och tårar

Åkte till marre vid fyra ungefär, och dom va så hungriga så vi åt direkt när jag kom haha
Pratade lite, satt oss i soffan och dega, alla var trötta som fan..och när klockan kanske var sex-sju så plockade vi fram allt gott hahah tidigt
Men hoppar fram någon timme, när klockan var halv nio BARA ( vi var trötta som fasen, och kändes som den var elva hahah) så gick vi till ica för vi ville hämta ut våra skoltröjor, så vi tog pulkan och gick! Det var ju en jävligt stor kartong så ja pulkan behövdes hahah
Men iallafall på vägen dit så när ingen var beredd skrek jag det högsta jag kunde, och Maria SPRANG! Jag lovar hon kissa på sig hahahah, och Sabat jag hon tyckte det var så roligt så hon skratta NONSTOP i kanske en kvart, och jag LOVAR att jag har aldrig i hela mitt liv sett någon skratta så mycket det var helt sjukt hahah! Jag har det på film lägger in senare;)
Och sen då på hemvägen så pratade vi om Marias "gamla" minnen..Och så säger hon Emil Ternander hahahaha garva som fan, och det ännu läskigare/roligare var att PRECIS när hon sa det så ser vi fyra cyklar framför oss, och vilka är det inte om Emil, Sebbe, Adam och Pekka hahahaah så sjukt
Men ja, rolig kväll verkligen nu ska jag sova är helt sluuuuuuuuuuuut


Haile posa i skolan

Maria och Sabat med kära pulkan och kartongen

RIKTIGT SKÖÖÖÖÖÖÖÖN, framsidan hahaha

Baksidan, dom är marinblåa med vit text, fyfan snygga och sköna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0