plugg plugg plugg plugg

Ja, det känns faktiskt som om det är de ända just nu
Är verkligen tråkigt, och otroligt jobbigt..men snart är det slutbetyg och förhoppningsvis så har jag kommit inpå den linjen jag vill och då kommer jag känna stor lättnad till att jag pluggade så mycket som jag har gjort nu så:) Be proud

Men iallafall, när vi ändra pratar om plugg, jag har gjort klart mina so-uppgifter nu är det bara att plugga som en jävel till provet!
Matte ska göras också, matte prov på fredag
No-läxa hjärnans delar (verkar inte så svårt)
Kan bara säga en sak, sportlovet kommer vara sååå efter längtat
Fast vi har ju biologiprov veckan direkt efter så hahah
Imorrn ska jag och Josefine till  bombardierarena aka -västeråshallen för att titta/hjälpa till fun:D
Det är innebandy med massa skolor

Så härligt väder idag

Till och med Carmen gillade det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0