Ops...


Hittar du något?

Skola klockan åtta idag, började med biologi, sen därefter so och vi skulle ha redovisningar, och jag tycker faktiskt att det gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå:) Hoppas verkligen att jag behåller kvar mitt betyg
Men ja, roligaste händelsen idag var väl när vi skulle ha gympa så skulle man gå promenad om man inte ville vara med på fotbollen, då skulle jag, Sara och Dilan gå promenad, men så bestämde vi oss för att sätta oss på bibloteket och plugga matte till matteprovet ist..Så hade vi vart där inne i kanske 20 min-en halv timme så säger Dilan: LEFFE KOMMER (utanför dåra) så först hoppar både Dilan och Sara ner under bordet i hopp om att Leffe inte skulle se dom, sen kutar Dilan ut och då sätter Leffe antiktet mot fönstret, och gissa hur mycket jag skrattade, Leffe var ju inte dirket arg för han garava med, jag menar ofta man inte skrattar en springer ut och en annan sitter under bordet hahah
Väl utanför så sa han, jag tror inte jag hade sett er om Dilan inte hade sprungit iväg..Hhahaha
Lite roligt faktiskt hahahha

Men nu ska jag plugga mera ma, har ju då prov imorgon..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0