nytt hett skvaller

Ooooj nu har jag massa här, så kul att läsa hahah
Men först lite om Chrissssss Brown Och Rihanna då

Chris Brown har så till sist officiellt uttalat sig kring bråket med ex-flickvännen Rihanna för en vecka sedan: "Jag kan inte uttrycka med ord hur ledsen och bedrövad jag är. Jag söker hjälp hos min präst, min familj och mina vänner och hoppas med deras och Guds hjälp kunna utvecklas till en bättre människa." Rihannaär för närvarande hemma på Barbados med vänner och familj och återhämtar sig från sina skador. Båda stjärnorna har sagt att de ska tala ut så fort den juridiska processen har haft sin gång.

Jahapp, tydligen var detta sant..Har verkligen ändrat min inställning om honom! Synd

Och så lite om twiligt, heeeeeeta nyheter alltså

Det har cirkulerat tonvis med romansrykten kring de superheta Twilight-stjärnorna Robert Pattinson och Kristen Stewart Men detta kanske är ett av de smaskigaste, om det verkligen stämmer. När paret gästade ett TV-program fick de frågan om Robert friat till Kristen och de försökte skratta bort det hela och gav endast svävande svar.... Men de förnekade det definitivt inte!


Wooooooooo, hoppas det inte stämmer hahahaha
Eller jo, hoppas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0