lov

Lov, finally..Det är ett kort, men så himla värt det fyfan
Kan ju säga att jag hade en jävligt tråkig fredag igår, och det vart ju inte bättre när strömmen gick här och vi satt utan i ca en timme, vad fanns det att göra då liksom? hahah

Idag då, jag ska på 1-års kalas klockan tre, lilla söta Isabella fyller redan ett år, fyfaaaaaaan vad det har gått fort de är helt sjukt
Men ikväll har jag inga planer alls, jag vill helst inte ha lika tråkigt som i går haha
Aja, vi får väl se vad som händer och sker antar jag! Nu ska jag iallafall äta frukost

OVER AND OUT

Maria är en riiiiktig steeeeekare i skolan :o
Och nu ska jag inte få träffa ungen på heeeela lovet, hon åkte till Idre idag jööööööö

Kommentarer
Postat av: madelen

gratta bella fran mig :D

2009-02-22 @ 07:07:30
URL: http://madelenn.blogspot.com
Postat av: jessica

sv mads: i will:D

2009-02-22 @ 11:46:31
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0