I taket lyser stjärnorna

Idag blev det stan med Dilan på dagen, en tröja från vila och en mascara fick följa med hem, bild kommer senare..
Åkte sedan med mamma och Anders till Ikea, och såg en jäääätte snygg skohylla som jag MÅSTE köpa sen när vi flyttar :)
Vid sex åkte jag ner till Sf,skulle gå på bio med Maria, Josefine, Ida, Dilan och Sabbaten! Vi såg I taket lyser stjärnorna, och jag tycker den var jätte bra :) Lite tårarhär och där också ush och fy
Men nu är klockan lite för mkt för att sitta här, då jag har lite svenska som jag måste göra, och jag som skulle göra matte och engelska idag också, fy på mig..

The one you can't see
The one you can't hear
The one you can't touch
It's you


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Wawawewa! :*



Vilken fresh blogg du har snygging! <3

Kika gärna in på min, eller lägg till mig på bloglovin. Gör det som passar dig!



PUSS!

2009-02-02 @ 11:03:25
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: jessica

sv [ t a k a i . b l o g g . s e ]: Tack!

2009-02-02 @ 16:14:49
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0