home

Hemma från en mycket trevlig dag:) Vart inte så mycket shopping som jag hade tänkt mig, men med mig hem vart ett par gladiatorsandaler från she store,dom hade fått in jätte fina:) Och ett par leggings vanliga svarta från gina
Vart väldigt mycket gå hit och dit men ja, vissa saker ville man se och vissa inte ehhehe;)
Men vi åt lunch med Seb som så gärna vile träffa oss:o hahah skoja Och sedan mötte vi också upp Sabat och Elin, gick lite med alla dom tre sen tills vi tröttnade på varandra och gick skilda vägar, skoja men ja:) Ont i fötterna som fan, men det är klart, om man går ända från tio till ungefär halv sex så ja klart

Men jag hoppas på att mina converse som jag vill ha finns i min storlek här i Västerås, åker nog ner och kollar,för i sthlm fanns dom inte..:(
Nu ska jag be mamma om fotmassage, men det kan jag nästan glömma på en gång
Tack för dagen ni som var med iallafall!

PEEEACE OUT


Me like<3
Och så svarta vanliga leggings men orkade inte ta kort på dom:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0