Hejsvejs

Jaha, vad ska man säga om denna dag? Lång tråkig maybe?
Jag följde med mamma till Eskilstuna för hon skulle lämna Anders, och jag hade inte direkt något bättre för mig så ja, på hemvägen så dunkade vi Lady Gaga, hennes skiva är faktiskt jävligt grym
När vi kom kom hem så städade vi, och nu har vi nyss ätit hemma-gjord pizza! Lika god som alltid

Och just ja, måste bara berätta att jag har såååååååå ont i hela kroppen verkligem, det är helt sjukt! Jag har ALDRIG i hela mitt liv haft så ont..Känns som om jag har fått whiplash dock, inte skönt alltså
Kan knappt vrida huvudet åt olika håll, har tagit två värktabletter också- så vi får hoppas att det går över!
Men jag tror faktiskt jag blir hemma ikväll, har ju så himla ont att jag bara vill gå och lägga mig, hmm jobbigt läge faktiskt  
Riktigt skön Lady Gaga låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0