godmorgon

Solen skiner, sista dagen på lovet eller ja helgen också men sista vardagen på lovet då
Ush jag orkar verkligen inte tillbaka till skolan! Två prov denna vecka också biologi och engelska, sen så får jag inte glömma bort att göra min gympa-uppgift som ska vara inne på måndag...
Plus läsloggen och seg som jag är så har jag inte ens börjat att läsa mín bok hahah

Vad händer denna fredag då? Jag hoppas på att få träffa min pappa, och så ska jag nog följa med Dilan ner till stan, jagvet heldag i går i Sthlm, men jag vill så gärna ha ett par svarta chinos och jag hitta igår men jag måste prova i en annan storlek och jag orkade inte med det i går haha
Och conversen tror jag fakitkst att jag hoppar över denna månad, får se lite längre fram
Men nu ska jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0