...

Skyndade mig som fan ner på stan när Dilan skicka sms och sa att dom låga conversen som jag hellre ville ha fanns på ryns i 37:or, så åkte ner med mamma och Anders gick in på ryns och prövade skorna passade perfekt la undan gick til redical sports för att lämna tillbaka dom andra, och så gick det ju fan heller att få pengarn i kontanter utan på kortet bara eftersom jag betala med kort så då kommer inte pengarna förns om typ 2-3 bankdagar och jag hade bara 400 på kortet och skorna kostar ju 600 kr, så gick tillbaka till ryns och la undan dom tlls imorrn ist så skulle jag få låna 200 kr av mami..
Fan vad arg jag vart hahah, lycklig och allt att dom låga fanns i min storlek och massa så ngg ja! Men imorrn så
Dom förra som jag köpte igår också, va faktikt lite för trånga så nu rog jag 37:or passande därmed perfekt så ja:)

Men nu ska jag pyyyyyyyyyyyyysa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0