barnvakt

Som sagt så sov jag hos Sandra och Andreas i går till idag, för jag skulle vara barnvakt någon timme idag, och eftersom det bara var två timmar och barnen var vääääldigt trötta och somnade på stört när mamma hade gått så vart det genast lugnt och skönt hihi:) För mysiga är dom, Bella vaknade efter någon timme men somnade om i min famn, och det var nog det mysigaste på länge, barnlukten och goset- måste nog vara det bästa som finns:)

Men nu är jag hemma, funderar på om jag ska duscha nu eller i morgonbitti, och det får bli imorgon bitti för håret känns som bäst, luktar bäst och blir bäst när det är nyduschat:D Stooockholm=shopping hereeee we come
Så nu ska jag ta mig en titt och kolla om det är något bra på tv

PEACE OUT

Bebe1

Bebe2, och jäkla bild som inte gick att vända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0