ännu mera rihanna&chris brown


Chris Brown har äntligen gjorde sitt första uttalande om Rihanna-misshandeln. Han vägrar fortfarande att tala med media, men budskapet på hans privata Facebook-konto är klart och tydligt. Han bytte relation till "Singel" och har postat en notering: "Ni kommer att se hennes sanna färger. Tro det!"

Kanske är våran snygge stjärna oskyldig? Ush man ska inte tro på media haha, men det är så himla kul att läsa om det
Iallafall, idag i skolan så ade vi matte prov, jag tycker det gick hyffsat ända, jag vet att jag hade något slarvfel, för jag fick total hjärnsläpp haha, men godkänt hoppas jag att jag får iallafall:)
Ikväll ska jag hem till Maria, där också Sabat och Josefine är, vi ska köpa hem spicy och ha lite mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0