090214

The boy saw i comet, and suddenly
his life had a mening!

Fuck hade skrivit ett ganska långt inlägg och det försvann, så aja här kommer ett nytt troligen inte inte långt..
Men iallafall idag har jag vart i Sura och firat Leo som fyllde 6 år, och annars har ajg bara vart hemma denna alla <3 dag och tagit det lugnt! Jag har verkligen behövt de efter denna vecka i skolan
När helgen kom så kände man verkligen hur skolan har tagit på en när det är så mycket att plugga till..

Men ja, just nu sitter jag här och myser i min sköna skoltröja, har nyss kollat på lite tv! Bl.a melodifestivalen som har blivit så jävla sämt, fast hårdrockarna va hur grymma som helst ju:D

Fick lite choklad och 100 kr som en liten alla hjärtans dag present av mamma och Anders, tack (:

Oj japp, här är videon på Sabat, och jag skratar alltid åt den:D hahahahahaha

Kommentarer
Postat av: Sabat

Asså fyyfan ahahhahaha Jag garvar fortfarande åt det själv!!!

2009-02-23 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0