090211

Har vart väldigt mycket med skolan just nu så har inte haft tid för bloggen
Men iallafall, idag var det de "stooora" so-provet, och jag tycker att det gick ganska bra för mig, hoppas på ett vg iallafal
Och så fick vi tillbaka fysikprovet idag, tack och lov för ett godkänt:)
Men annars tror jag inte att det är något mer, eller jag har inte så mycket att säga! Helgen närmar sig, inte direkt några satta planer, men lutar möjligtvis mot en middag med flickorna

Och detta kan ju inte bara stämma:o Läser om något nytt varje dag om det fan, och jag vet inte vad jag ska tro..
Nu har fler detaljer kring bråket mellan Chris Brown och Rihanna läckt till media. Vänner till Chris har berättat att det hela började med att Rihanna flippade ut när Chris fick ett samtal från en annan kvinna när de satt i bilen. "Umbrella"-sångerskan ska då ha börjat slå på Chris som tvingades att stanna bilen. Därefter ska Rihanna ha kastat ut bilnycklarna genom fönstret varpå Chris blev riktigt arg. Rihannas vänner säger att Chris hotade att döda henne och att han ströp henne tills hon svimmande. När hon vaknade upp hade Chris flytt platsen och kort därpå anlände polisen.

Uh..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0