Uptown girrrrrl!

Har vart firande med ballonger, smällar, spicy och massa presenter till moder min som har fyllt 40. Hon har bla fått utlandsresan då men inte av oss hehe, nagelförlägning-presentkort på skolan, modell för en dag på photografen av jobbar-kompisar, en vinare av mickes föräldrar, en orkidee (mammas absoluta favorit blomma) av micke, ring, halsband som det står mamma på och så imorrn blire väl mkt mera då hon ska ha 40-års fest! Håller mig borta....

Jag har pimpat min pärm lite som jag ska samla massa makeup/hår bilder och anteckningar. Vill ni se den? I know you want...Ska visa senare:D
Jag och Madde har Westlife på högsta volym, man vart liksom kär på nytt nu när man fick se dom på Idol.

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej Gumman! Tänkte tipsa om min julklappskalender på bloggen, varje lucka är laddad med fina priser, jag skulle bli väldigt glad om du ville delta :) Det går fortfarande att delta i lucka 1,2,3 och 4.

Kram Minnie

2009-12-05 @ 15:37:58
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0