Tradition?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ja, gör man ju varje år.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Minns inte ens vad jag hade.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja, någon bekant sådär.
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej.
5. Vilka länder besökte du?: Oj, har väl bara vart i
12. Vad spenderade du mest pengar pSverige i år haha?
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?:penga..skoja haha nej men påfyllning i sminklådan?(a)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: När jag kom in på praktiska, om jág minns rätt var det tolfte juli eller augusti, när vi bokade Greeek. Och när jag sluta sommarjobbet, skoja haha men det finns massa datum.
8. Vad var din största framgång 2009?: Mera självsäker, eller det är vad jag tycker.
9. Största misstaget?:Ööööh vette fan, tränat för lite?hahah nej men vet fan inte, sen när tränar man för mkt? eller jag iaf...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? låg fan i influensan uuuuh
11. Bästa köpet?: Greklandresan som ska åkas på nästa år.
12. spenderade du mest pengar på?: skor helt klart..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Som alltid mina underbara vänner, skolan och en massa saker. det mesta faktiskt år 2009.
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: ooh alla möjliga partylåtar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: jag var nog mycket gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: tränat hahahah
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: slösat pengar på onödiga saker.
18. Hur tillbringar du julen?: har firat tre jular i år. först hos min farbror och fru, sedan hos dadi med familj och den sidan sen med mamma och anders och hela den sidan, anders då:)
19. Blev du kär i år?: ohja i många snyggingar, kan allt nämna en...carlforskakillen :') hihihi, nej nu fick jag han på hjärnan!!!
20. Favoritprogram på TV?: one tree hill (?) förväntade ni er något annat?muhehe
21. Bästa boken du läste i år?: är väl twiligt-serien, synd baraatt jaghar läst fyran i snart ett halvår hahahh kommer ingenstans.
22. Största musikaliska upptäckten?: fall out boy? om det var i år minns jag dock inte, men har för mig det.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: aaaaa det underbara 1000 kr presentkortet från mina bästaste vänner.
25. Något du önskade dig men inte fick?: en poni, skoja nej men hmmmm vet fan inte.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Ha, började skolan precis den dagen, hade upprop lite pappersuntelningar och sedan åkte jag till min syster där också pappa med familj kom och firade mig.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: det finns det alltid
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: like a want it to be
29. Vad fick dig att må bra?: det mesta.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: åååh graow, det var många men väljeeeer väl han i ps i love you eftersom jag nyss kollat på den ochblir helt till mig av honom.
31. Vem saknade du?:  jag saknade ÖNSTA!
32. De bästa nya människorna du träffade? är väl klassen då:) och folk på min stooooooora skola *host haha


Kommentarer
Postat av: dilan

carlforskakillen ä rmin :(

2009-12-27 @ 15:30:07
Postat av: jessica

vi delar..:(hahaha

2009-12-27 @ 17:56:51
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0