Onsdag.

Idag gick det bra i skolan..Riktigt bra! Har fått kläm på svinrygg och det känns skönt. Inte riktigt fått in lops än men det kommer, det kommer! Tjatat på Sophia om att hon ska ringa till MUS i Sthlm, men tror dom är lite intresserade faktiskt. Louise ska till Sthlm och presentera sig på en annan MUS den 19:ond och då följer jag nog med henne och gör detsamma fast på den som jag isf ska vara på. Jag hoppas verkligen, skulle vara så kul!

Hmmm, vad ska man önska sig i julklapp? Jag önskar mig inte någon direkt har skrivit till pappa att jag vill ha ett presentkort på MUS endast hahah! Men jag vill faktiskt det:)
Jag har kort på svinryggen men orkar inte lägga in, och egentligen är inte så snygg frisyr.
Juust ja, efter jullovet kommer vi ha i fyra veckor tror jag det var, hudvård med Eva-Marie. Kommer blir skit roligt! Och tyvärr så går vår hårstyling bort ett tag...Men det tar vi upp senare.
Pusss ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: maddddde

på mitt vackra hår!

2009-12-11 @ 11:12:34
URL: http://madelennn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0