Nytt.

Jag och Dilan tog oss ner till stan idag, tänkte att vi skulle vara smarta och åka dit till tio så vi skulle slippa kaoset, så vi började på gina och det var verkligen K A O S! Hahaha vi kom dit tio och kom ut därifrån strax innan TOLV! Var sjukt hur långa köerna var. Men fick med mig lite fynd iallafall.
Sen så fynda jag lite till sminklådan också hehe:) Nej men förbruka mitt presentkort iallafall.

Vanligt transparant puder, då mitt är slut, REDAN! har knappt haft det i två år och tro mig det borde hålla längre haha. Men har iallafall inte snålat på det.

Ny svart skugga då jag tappa min i golvet :'(...Den bara smulade och smulade och jag kunde inte ta i den utan att bli helt svart på händer och armarna haha.
Inviger denna på nyårsafton då jag ska göra en sotning på Thea:)

Till nyår.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haft pudret i 2 år? Oj.. jag gör slut på mitt på ca 4 månader :P

2009-12-29 @ 19:19:22
URL: http://bellita.blogg.se/
Postat av: jessica molin

oj fyra månader..då kanske du anväder det till jobb och så?:p

2010-03-07 @ 15:29:15
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0