Makeup prov.

Idag när jag kom till skolan var det snabba puckar, Sophia hade redan delat in oss i par och jag kom med Maya, roligt faktiskt för jag har aldrig sminkat henne. Men vi hade iallafall prov idag, och det gick hyffsat bra, vart nöjd  med resultatet och skuggorna. Fick ett starkt vg, så nu ska jag fan bevisa att jag kan få högre:)
Dessutom som det ser ut nu så ska jag nog praktisera på Makeup store på Drottninggatan i Stockholm, ska dit och presentera mig på lördag. Ska bli aaaaawsome.

Ingen bra bild alls eftersom det enda jag hade var mobilkamera, men vi har lagt Bare minerals bas och så la jag en skimmer lila skugga från bare minerals som lock skugga sedan en lite mörkare brun som mjukglob från "färg" och som ett svart "C" ute längs kanten.
Sen också tunn drop, tunn överskugga, fransmarkering och franssvärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0