Julafton at Dadis.

Har nyss kommit en från en jätte mysig kväll hos pappa, Linda och tjejerna. Sandra m.familj och farmor&Pekka var där också. Jätte fin julbuffe hade dom dukat upp och en massa paket under granen. Barnen fick massssor, är så härligt att se man minns själv hur lycklig man var när man var lite och julafton var den bästa dagen som fanns!:D
Men bortskämda vart vi alla, jag fick en jätte mysigt stickad tröja/tunika med leggings av farmor och sambo. Hon ska också bjuda med mig och Becca på krssning. Sen så fick jag presentkort på bio och Makeup store så nu ska jag nog köpa mig ett nytt puder fast jag egentligen vill köpa en massa skuggor men pudret behövs och det är inte billigt så det blir det. Och så ska jag Becca och Sandra gå på genrept i globen för melodifestivalen med dadi och Linda. Och prenumeration på tidningen Glamour så nu ska det insiperas och klistras in massa i min pärm.
Tror det var allt, väldigt bra och behövliga saker.


Var i Eskilstuna idag också, pratade med hon på Makeup store och nu håller jag tummarna bara. Hon skulle prata med personalchefen men hon verkade intresserad. Inhandlade lite saker där också med mitt presentkort på hm. En skjorta och en paljettväst.
Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: louise:)

Härligt med make up store!!

2009-12-22 @ 22:32:34
URL: http://loulou.blogg.se/
Postat av: jessica

louise: ooohja!:D

2009-12-22 @ 23:59:49
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0