Godmorgon ljuvliga söndag.

Gårdagen var bra, mycket bra! Vi började hos Ida, hon bjöd på mat och vi bjöd på sällskapet, hade trevligt som fan. Men sen åkte vi till Haga, (bra att jag hade nära hemma:DD) och där var det roligt.

Idag sak vi städa, det är full rulle, mamma har trättstugan, jag Becca och Madde ska städa och ja. Orkar man med ett träningspass ikväll tro? Njaaaaaaae....Vette fan! Imorrn ska vi ha praktiskt prov i hantverkskursen A, ska bli spännande. Tror vi ska köra med Bare minerals-bas.
Nej men jag kanske ska dra mig upp ur sängen nu? Eller nej!
Förresten hade jag SJUKASTE drömmarna i natt, alltså det var inte bara en heller...Fyfan säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: loulou

Vart det en repris på förra helgen på haga elleR?(;

2009-12-13 @ 14:31:58
URL: http://loulou.blogg.se/
Postat av: jessica

ja lite senare på kvällen vart de det:D

2009-12-13 @ 15:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0