091228

Okej, bloggen är sjukt tråkigt nu när det är lov. Har inget roligt att visa. Idag tex har jag gjort....INGENTING, hihih eller har haft marathon i Wallander, eller kollade på två i går natt(?)haha och två idag, hade visst missat en hel del. Skytten är just nu min favorit, och titta här sitter jag och diskuterar Wallander med mig själv, herre...
Nej men hade faktiskt kunnat visa er min nyårsmake idag men har inte orkat, har dock provat min nyårs outfit, meeeen ska ta mig en sväng på stan för en titt, såhär är det alltid ju närmre dagen man kommer desto mer osäkrare blir man på sin outfit, så typiskt mig! Vill ha min paljett väst nu så ska se och fundera lite eheheh.
 
Åh gud vad jag saknar..
Önsta
9c
Underbara lärarna
Sammanhållningen
Cafeterian
Klassresan
Galan
MASSA MER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0