HVSTYLIST09

Syns det att jag är glad? Att jag har haft en jävligt bra dag???:)
Kan börja med att berätta vad jag har fått, ett presentkort på MQ av Emil<3
Pengar av mamma och Anders, pengar av Farbror och hans fru, "småsaks"-kit av pappa och Linda
seeeeeeen så första skoldagen ooooch HAPPY FACE:D Nu ska ni få höra mitt schema: Måndag börjar nio har make up hela dagen, tisdag börjar nio har kundmottagning hela dagen, onsdag börjar nio har hårstyling hela dagen torsdag åker till skolan och har kärnämnen börjar kvart i nio THANK GOD att jag får busskort, fredag börjar kvart i nio åker till skolan och har kärnämnen...kan det bli bättre? Och just ja måndag-onsdag käkar vi på sportköket mmmums, torsdagar pannkaka i skolan, fredagar mat i matsalen från nån catering, 20% på smink, alla hudvårdsproduket..schampo, balsam ALLT!! Om vi inte har något att göra/tråkigt-gå ner en våning till spa&hus och få massage, tvärtom för dom om dom har tråkigt/inget att göra..okej jag är HAPPY!! SYNS DET???
Tack och hej nu ska jag smilia vidareeeee (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0