friday night

Skola, hem till Fröjden fröjd köpa lite till kvällen och sedan hem till mig..tackar verkligen alla som hjälpte till i går ni är underbara<3 Men iallafall det bjöds på kyckling med potatisklyftor, bra dricka och bra sällskap! Säger som Sara, även om vi alla har börjat på olika skolor så har vi en för jävla bra vänskap att splittras, vi har så jävla KUL tsm och jag älskar oss!!
Men iallafall jag skulle kunna skriva hur UNDERBARA mina vänner är, hur jävla mkt dom skämmer bort en..jag fick tusen, ja ni hörde rätt TUSEN kr på make up store!!!! Kan inte tacka tillräckligt :)
Just ja och en jääätte fin ros av Frida baby<3 Sedan så begav vi oss mot gryta, njeaa var ganska trött men sällskapet gör en pigg:)


Bilder från min härliga mobilkamera mmmmm:)

One word..best<3

Haaaapppy


Kommentarer
Postat av: sara

hahahaha söt i hörnet<3333

och vad håller jag i handen på första bilden:D?

2009-08-29 @ 14:49:43
URL: http://carolinesara.blogg.se/
Postat av: jessica

hahah det är ju skålen som det låg bea i:D

2009-08-29 @ 15:17:17
Postat av: hälls

goa flickor må jag säga.. älskar dejjje

2009-09-03 @ 19:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0