you look so fine and i really wanna make you mine dududu

Igår så följde jag ju med Maria ut till Skerike för att hon skulle lära mig lite golf, riktigt roligt var det :DD
Vi åkte sedan ner till hamnen för att äta lite glasssss, och så mötte vi upp Sabat och strosade runt lite på stada.

Imorse när jag vaknade frågade jag Maria om hon ville ta en liten promenad, såklart hon ville det;) Så det har min förmiddag bestått av!
Nu håller jag på att fixa mig, ska om drygt en timme cykla ner till mammas jobb och lämna av mitt CV och presentera mig och sådär, sen ska vi faktiskt åka ut till tuna och cheka lite, får hoppas på en fin tee med mig hem :))))


En solig dag i skolan!

The world is through the glas !!!!!!

Kommentarer
Postat av: hälls

äre du som är nya sörenstam nu eller?

2009-04-07 @ 15:20:40
Postat av: jessica molin

sv häll: det klart..:s hahaha

2009-04-07 @ 16:24:58
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/
Postat av: idaz

men fiiin bild, hahah

2009-04-07 @ 18:52:06
Postat av: jessica molin

idaz: du syns ju knappt hahaha:D

2009-04-07 @ 21:22:43
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0