sköna sköna vårväder

Imorse när jag titta ut trodde jag det skulle bli en dålig dag, men icke sa nicke det sprack ju upp förfasen och vart skönaste vädret-sånt gillar vi :))
Efter skolan åkte vi flicks ner på stan,har inte köpt något på länge och tyckte det var på tiden att få lite nytt, och det fick jag benne miiiig :DD
Nu hoppas jag iaf på samma sköna väder imorgon då det är fredag och sista dagen innan lovet
DET GILLAR VI:)

Brills som jag har letat efter ett tag nu och prima skinka fanns det på bikbok för 99 kr:)

Örhängen, och det visade sig att min moder hade likadan, jahapp "prima skinka"

En tee från carlings och på köpet fick man...

...Ta tre par stumpor-men ajg gav ort ett par till min syster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0