liten inflyttningsmiddag

Sommmmmmmarvärme ute nu eller vadå???
Det här måste vara en av dom varmaste dagarna, riktigt jävla skönt
Min morgon har bestått av handling på coop, så nu har jag nyss bakat klart en liten efterrätt till ikväll ;)))

Stör mig så mycket att solen kommer inte till våran uteplats förns typ halv två-två innan den riktigt har gått runt nggg så jag får vänta ett tag sen ska ajg lägga mig där ute innan jag ska duscha och fixa mig
Men nu ska jag plocka lite i lägenheten och äta något, kom på at jag inte har gjort den än (???)
SMELL'YA

Just ja, filmen igår ASS bra om jag får säga det, älskar dom filmerna och dom är så jävla klockrena! Grym är ordet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kommmmmmer!!!!!

2009-04-11 @ 16:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0