April April!

Väldigt fint väder idag, hade hellre vart ute och gått eller något ist för att sitta inne med ett so-arbete, men ja, jag var ju tvungen att göra klart det-skrivs inte av sig själv så :D Men nu är jag iallafall klar, känns som ett bra arbete men som vanligt så är det ju inte jag som bedömer (!!)

Annars då, kände att det var dags att träna så det har jag också hunnit med idag :))
Imorgon hoppas jag på en lika fin och skön dag för det blir stan efter skolan, lite saker som behöver köpas in
Prima skinka att det är är lov snart också, kan inte blir bättre :D
Jag verkligen känner vår-känslorna så jag är ganska glad just nu
Men nu ska jag läsa igenom hk-läxorna så jag är förbered till läxförhören senare, satsar på det bästa så förbereda sig bör man

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0