090419

Söndag, skola imorrn suck..
Det är en mördarvecka igen, iallafall för mig
Imorrn har vi svenska redovisningar, och jag har valt att skriva om rättvisa och jämställdhet och nu när jag har läst om det ganska mycket så är det faktiskt väldigt intressant :) Iallafall och på tisdag så har jag hkläxförhör igen, på onsdag kemiläxförhör,  torsdag mattenationella ( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) jag fruktar den dagen , jag gör verkligen det är så jävla orolig att jag ska få ig..

Aja, igår var jag Sabat Dilan hemma hos Maria och grillade lite, för jävla gott, sen prata vi och såklart om framtidsplaner haha, så typiskt oss, men det är ju så jävla kul man längtar tills man blir vuxen och får börja leva sitt drömliv, egen familj, barn bröllop resa leva livet med vänner, a fyfan jag frukar tills jag blir gammal också fyfan haha
Sen kollade vi också på forrest gump tror den stavas så, riktigt bra film det där:)
Sen tog jag bussen hem, möttes av en chock imitt rum men ja ahah

Sötaste Majaaaa<3

Grillmästar'n själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0