090413

take the chance to live the life you've always dream about

I lördags var det myyyyysigt, vi åt mat och min cheesecake var mycket lyckad :DD
Jag, Sabat, Josefine och Maria bubblade, Dilan satt med där fast hon hade inte bikini med sig så det vart inget för henne, men det var hur mysigt som helst pratade om allt där inne:) Ni gör mina dagar flickor<3
Dom sov kvar också, och jaaaa sötaste vännerna man har dom köpte inflyttningspresent också, två påskägg ett med bodybutter och bodysaker från the bodyshop, och en uuuuuursnygg bad"cupcake"mössa hahaha <33
Och ett ägg med caaaaaaandy, just ja skitsnygga naglack låg i också så jag tog i akt att måla min tånaglar :)))

Idag är en inte-orka-göra något dag..Jag pallar verkligen inget ska bara slappa, plugga och kolla på the city-maraton som går på mtv just nu:D

Påskfika hemma hos pappa, sötunge, blir mer och mer lik mig;) ahah

Sötaste systrar<3


Snyyyygg badmössa man fick ju:DD

Bästa vänner
är så glad att vi har varandra<3<3

Kommentarer
Postat av: hälls

i love you!

2009-04-14 @ 19:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0