090409

Igår så hade jag nog bloggtorka tror jag, jag lunchade med min storasyster på stan innan hon skulle åka och jobba sen åkte jag hem och deggla sönder soffan, och på kvällen så var vi hembjudna hos pappa för lite påskfika, påskägg fick man också hehehe-kände mig som ett litet barn igen haha

Idag då? Ingen aning pratade med Maria om bio-fast and the furious alltså dom filmerna är så jäääääävla bra, jag tycker jävligt mkt om bilar faktiskt och filmerna är ju  så jävla sköna, älskar dom
fast vi ska nog gå på  den imorrn, då är det ju fredag också, eller ja tror det men jo det är torsdag idag haha:)))
Så kan vi se vilka fler som vill följa med, säg till (k)
Nej nu ska jag nog ta en dusch, inte för jag vet vad jag ska göra idag men duscha bör man ju ändå ;)
Måste göra svenska och läsa på hk..funnnnnnnnnnnnn

Snyggggg är han ju också, Paul Walker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0