vet ni

jag har faktiskt blivit mycket bättre på att plugga hemma, förut i sa jag alltid att jag skulle plugga när jag kom hem men gick ist alltid och satte mig vid datorn och då blev inte pluggandet av förns klockan kanske var sex-sju på kvällen, nu när jag kommer hem sitter jag vid datorn ett tag sen klockan fyra bestämmer jag mig för att plugga och då gör jag de, jag har faktiskt läst på musiken, tränat på att spela upp, tränat på engelska lite och nu sitter jag här och läser på no-frågorna eftersom de är en del så ja:) lite stolt är jag faktiskt över mig själv, och i morrn ska jag faktiskt prata med lena om betyget för jag har kämpt och kämpar för mvg i musiken och jag ska fan göra allt som krävs eller hur man ska säga men pussss ha en trävlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0