the dayyyy

jag ahr inte något kul att skriva, dagarna rullar på som dom alltid gör haha, men jo förresten fick veta vårt genetikprovsresultat och jag fick vg:D:D jag har aldrig fåttde på något no prov, knappt g ens hahah
så ja stolt är man:)
och jo så hände de lite toasaker i skolan men jag orkar inte skriva om de hahaha, oviktigt:) just ja vg på hinduismen också:) hade visst lite att nämna idag haha
men annars har de vart som vanligt, jag och syster lagade mat idag lax&potatis
laxen vart torr och potatisen vart inte klar hahah(a)
klockan åtta ska jag på träning, de gäller att kämpa idag för jag ska inte träna på fredag, så ja match på söndag också..i malmslätt ush långt bort
men ska byta om nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0