tjena mors:)

fredag, hur skönt är inte de?
kom hem från skolan för ett litet tag sedan, ja vad ska man säga den va väl som vanligt haha, lång musiklektion sen matte, vi hade degen på matten också för seb stackarn är fortfarande sjuk..
fick min sportbh idag som jag hade beställt av josefine:D MYCKET skön, passande till träningen ikväll klockan sex:)
men nu ska jag fippla lite med datorn eftrsom allt är borta buhu:( har iaf fått hem alla one tree hill avsnitten yey
och sry för de inte kommer några bilder, jag vet det är skit tråkigt..
men jag kan lägga in något från youtube om jag kommer ihåg
de t här är när hon eva eller vad hon heter, hon som spydde i tv är med i tyra banks show:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0