plugggggg

ja mycket plugg blir det denna vecka, musik-läxförhör i morrn+att jag ska spela upp för lena och jag ska fanimig få henne ändra sig haha, engelskaprov torsdag och två kemiläxor torsdag buhu, just ja plus att jag ska skriva om svenskan ännu en gång
jag verkligen rent utsakt "pissar" på skolan just nu...........
fick mina omdömen idag, ja dom ser ju bra ut, men de räcker inte för mig och jag vet ärligttalat inte vad jag ska göra OM jag inte kommer in på stil och trend.., tänkte på så jävla mycket idag när jag cykla hem från skolan, liksom vad ska jag gå då? ska jag gå m ett år för att sedan söka in igen?  ska jag gå samhäll och plugga gärnet och söka in året efter? jag villll ju inte de, verkligen verkligen inte
allt hänger ju på dom här jävla fucking betygen, kunde jag inte bara vara lite mera "lättlärd" så jag slipper sitta och plugga till en sak i flera dagar och knappt ens får g? åhhhh varför varför vaaaaaarför så jävla typiskt
jaja nu får ni ha en bra måndagseftermiddag så ska jag återgå till mitt pluggande till engelska musik och no fyfan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0