play it

hejsan:) började skolan tjugo i nio idag med fucking mentorstid som VERKLIGEN är så himla onödigt..
men dagen rullade på som en vanlig måndag, a eller nästan iallafall haha, vi hade ingen svenska och tekninken är slut för nian WOHO får vg och de är bra:)
efter skolan så följa jag med maria hem för att jag skulle hämta gitaren som jag har fått låna av henne(a) väldigt snällt tycker jag(k)
ska ju spela upp för lena sen innan musiken så att man kan få kanske lite bättre betyg och måste ju öva, och maria använde inte den heller så mycket så de är bra:D
men nu har jag spelat en massa här hemma, hunnit göra klart matten och ska träna engelska och musiken senare
ska också hinna göra buddhismen:)
men nu ska jag ta en tripp med carmen pusssssss på er
och ja skit tråkigt utan bilder men jag orkar aldrig fixa så att jag kan fp in från mobilen hehe(a)
men ja TJARÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0