HELGEN

ja nu har jag inte haft tid för datan under helgen vilket har faktiskt vart jäkligt skönt eftersom jag har haft HUR KUL som helst, men iallafall i fredags så började med att vi kom till sabat med spicy:) vi åt och verkligen pratade om ALLT, sedan ja gick vi och köpte lite gott och sen började kvällen idol, "myspys" och så jävla mycket skratt hahah fyfan och jag som är rädd för allting också hahah, men ja vi hade jäävligt roligt iallafall, verkligen tack för allt sabat och sällskapet josefine och dilan(k)
lördags då, vaknade hos sabat duschade fixade oss drog ner på stada, kikade runt lite, köpte en rouge och bestämde att jag skulle sova hos syster sen på kvällen, blev dock spicy med dom igen haha men ja alltid lika gott så vad ska man göra:)
men jag sov där och vi hade bara mysigt och ja:) men nu tänkte jag slänga upp lite bilder

veeerkligen GOTT

och mycket gott och moff till kvällen:)

min favoriter<3

och den nya rougen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0