helg

skööööönt med helg, plus att vi hade en liten sovmorgon idag för vi skulle till culturen och lyssna på en som spelade queen , och de va skitans bra om man kan uttrycka de så
tillbaka till skolan sen och ha matteprov och uuuuuuush vad dåligt de gick, lär ju få godkänt iallafall..
efterskolan så åkte jag ner till stan mötte upp sara&dilan och gick runt och kika lite:) skulle träffa pappa vid halv fyra och jag mötte upp honom vid mimmi&majas dagis för att hämta dom
goaste ungarna fyfan vad jag älskar mina systrar, så fort man kom dit: JEEEEEEEEEEEEESSICA haha(a)
pappa skjutsade hem mig för jag hade ju träning, och vi hade ingen hall för de va något strul så vi va i gymmet ist:)
och woho vi fick nya overallerna, matchtröja+shorts och en ny väska:) wei:D
nu ska jag titta på idol och jag hoppas dom har valt bra låtar:D

mimmi

maja (dålig bild)

nya overallen, ser inte så bra för de är mörkt men ja grön:D tillberga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0