hejjjjj

hejsan:) har nyss ätit lite mat efter att ha vart på stan hela dagen peww, trött som fasen haha fast måste göra musik-läxan men den är inte så jobbig som tur var:)
men jag har inte köpe något idag, och mååååste bara säga att jag sitter och kollar och lyssnar på james blunt live på youtube och kan verkligen inte beskriva känslan i hovet hur mycket jag saknar de..han är verkligen gudomligt (stavning) bra..
fredag imorrn igen, de går ju så jävla fort, men nej nu ska jag ta och göra musik-läxan sedan titta på idol, lars är ju bara fölr braaaaa, plus att han sjunger som james blunt och gissa om jag blev chokad när juryn sa det eftersom jag har tyckt de från första början:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0