härlig söndag:)

gårkvällen då: jag, dilan koci och frida gick och åt på gränden, lika mumsigt varje gåååång
pratade och hade bara mysigt, sen visste vi inte vad vi skulle göra så vi GICK hem, och jag gick ju bara till skallberget och resten till gryta, hurtiga jävlar fan haha
dom gick till gryta och inte jag, för jag visste inte hur jag skulle komma hem därifrån
men iallafall, idag då bara degat vid datorn, ska göra lite läxor senare
och de dära "städ-jobbet" som jag skrev om blev inte av buhu:( men jaja så är de
men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, orkar verkligen intye göra nåågot, jag borde göra läxor men de orkar jag inte, jag borde fixa med min data så jag kan lägga in bilder, men de orkar jag inte heller ahah
men pusssss och ha en tråkig söndag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0