you raise me up

vill tacka dom som får en att le varje dag
ni som finns där och tror på en när man inte tror själv
när man inte mår bra och vill inte att någon ska se en
när man inte har någon att prata med när man mår som sämst
ni som litar på en och kallar en för bästa vän
ni som står kvar när den andra lämnar
ni som ser hur man mår och klappar en på axeln och säger att allt kommer orna sig
NI vet vilka ni är och det är hos er man mår som bäst



idag tog jag cykel till skolan, snön har smält bort så det va inga problem, fast lite halt var det fortfarande
men ja, dagen rullade på..tror inte att de va direkt något speciellt som hände
åkte till min farmor efteråt och där var mimmi&maja, jag skulle hämta min klänning som hennes kompis hade sytt upp
nu måste jag bara ha ett par passande skor..svårt de där haha
läxor idag? skulle ha gjort för vi hade ingen sveng så jag slutade kvart över tolv men åkte ju till farmor så ja ahah(a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig!

2008-11-27 @ 20:30:35
Postat av: josefine

älskar dig!

2008-11-27 @ 20:31:02
Postat av: jessica

sv: och jag älskar digggg<3

2008-11-28 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0