wild horses i wanna be like you

ni missade väl inte sanningens ögonblick?:D
haha men vill ju knappt veta svaren, fyfan riktigt skämigt för dom som sitter där i stolen, men ja vad gör inte folk för pengar
halvstudiedag i morrn iskolan? låter lika sjukt som de är, börjar tolv och då är min första lektion svenska som börjar 12.35 , funderar på om jag verkligeeen ska gå? hihi alltså lite onödigt och vet inte ens om vi har för våran svenska lärare har vart sjuk, och jag har svenska redovissning imorrn? men eftersom vi inte haft någon svenska så har jag inte gjort och omjag går kommer jag skylla på de haha plus att de är typ 6 st innan mig som ska ha haft denna vecka men eftersom vi inte haft så har dom inte heller gjort:)
men nu ska jag snart gå och tvätta av mig och gå och lägga mig och kolla på tv:)

tänkte bara att alla ska lyssna på denna låt:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0