wedding shoes

halleloja i stugan:)
lite dålig uppdatering men ja, igår var de skola som vanligt såklart haha, men jag tror inget nytt hände precis? eller..
nej inte vad jag kommer på nu, efter skolan åkte jag josefine, sabat och dilan ner på stada jag skulledå köpa skor till bröllopet, och jag har lääääänge sneglat på ett par SKITsnygga på scorette men dom kostade nääästan hela mitt barnbidrag, och nu var dom sänkte till 800 från 1000 så ja, vad i helvette klart jag ska ha dom:D
värt pengarna var de faktiskt för dom är såååå otroligt snygga att jag dör :) så nu har jag hittat mina skor till bröllopet (k)

senare på kvällen åkte vi vidare hem till josefine, tog de bara lugnt där var så jävla trött, maria aran och can kom dit också, och ja idag har jag vart barnvakt sen bara vart hemma, det behövs efter en riktigt jobbig skolvecka
men nu om en kvart ska jag kolla på beck:)

mina ääälsklingar, gillar dom så jävla mycket:D
dom är verkligen "jag" också, så de var meningen att
jag skulle köpa dom haha:D
nej för mycket tjat om dom


GODNATT

Kommentarer
Postat av: Camilla

Asheta ju!

2009-01-02 @ 16:37:35
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asheta ju!

2009-01-02 @ 16:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0