vinst, pissigaste laget, och kan inte stå på tpå

ja, kom nyss hem från matchen och hur ska man säga haha, kan börja med att vi vann 19-17 så de va jävligt jämt och vi borde gjort mera mål men vi spela bra, de andra laget O M G, hur vill man ens vara ett sånt där lag? ensam domare för den delen, man är alltid två men nu va han själv och så jäkla synd hur man ska hacka på en domare sådär jääävla mycket, nej de dära laget som vi mötte tål inte smällar kan jag ju säga, och deras "publik" HERREGUUUUD HÅLLKÄFTEN BARA:o
sen nu då, jag förstår inte varför jag inte är på tå???????????? får fan damp de blir ju dra i tröjan två min gult kort JAG VET FÖRIHELVETTE ATT JAG KAN BÄTTRE

men nu lämnar vi den matchen haha vinst iaf
nu ska jag väl snart äta en köttbullemacka med rödbetssallad, godaste som finns fan hahah, och plugga svenska och engelska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0