REGN?

okej fyfan vad det regnar, eller har regnat iallafall..cyklade hem i de:( buhu men anywaaaaaaay som sabat brukar säga:)
åtta började skolan idag, med mentorstid, sedan bild i två h och 30 min:) riktigt kul gillar faktiskt bild och det g¨r bättre detta år än vad de gjorde i åttan,
oooooooch så fick jag reda på mitt samhällsarbete med inflation och globalisering som jag fick mvg på:D:D:D
mycket glada nyheter denna vecka, jag har verkligen kämpat för det och jag själv tycker att jag förtjänade de:) glad är man

ikväll ska jag sova hos sabat med josefine maria och dilan:) de blir att se på idol, haha bara jag som tycker de är skit bra eller? :D speciellt nu när de är så några kvar då blir de alltid roligast teman:)
men äter hemma med syster iallafall, sen tar jag bussen och möter dom på stan för dom äter där och nu blir detta inlägg skit tråkigt märker jag så jag avslutar här:) men ha en super treeeeeevlig fredag (k)



inte bra skor för ett regnväder:) hahah

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härliga skor, haha. Ja men idol var fan så mycket bättre när lars var med =)

2008-11-14 @ 19:56:31
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0