ooops tampongen? :o

ja de vart ju sova hos sabat igår, alltid lika trevligt, önskade att jag var på lika mycket skratthumör som sabat hahahah men ickesanicke, jag och josefine slockande först av alla och "tidigt" eller hur man ska säga eftersom dom andra somna vid två
vaknade iallafall upp tog en lång frukost och åkte sedan hem för jag skulle på öppet hus på carlforska sedan match, öppet huset var bra, hade nästan fått all information av en jätte söt tjej på gymnasiemässan, men nu fick jag reda på lite "innåt" eller hur man sak säga men ja nog om de

matchen då, torska med 23-8 eller något sådant, hade inte riktigt koll haha´men nuuuuuuuuuuuu till de roligaste FYFAAAAAAAAAAN, vi hade vårat anfall och lindeskolan deras försvar, sedan vart de deras anfall och vi sprang tillbaka till våran planhalva, då ser vi att de ligger något rött på planen, vi bha wtf är de? sen en i laget bah DEEEEEEEE ÄR EN TAMPONG
och vi brister ut i skratt HAHAHAHAHAHAH en i andra laget hade tappat ut sin tampong TRO DE ELLER EJ, hur i helvette tappar man en tampong? BLODIG OCKSÅ euuuuuuu vad skämigt fyyyyfan, ja vi hade iaf oss ett gott skratt åt de, en match som vi inte kommer glömma iaf hahahahaha
men nu ska jag duscha, vet inte vad som händer senare ikväll men pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHHHAAA fyfan! Fyfan vad pinsamt! Antagligen kunde väl bruden inte stoppa in den så den satt väl bara precis innanför, hahaha åååh!

2008-11-16 @ 13:47:57
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0