nu ska vi se..

a ska ta mig i kragen och slänga in ett blogginlägg,
igår på praoen var nog den jobbigaste dagen, plus att jag började att få jääävligt ont i magen vid ett och de ville inte gå över heller:o så efter paroen gick jag till becca som har apu på klippstugan hon gjorde blonda slingor i mitt hår:)
åkte hem sedan och hade fortfarande ont i magen..somna vakna tog min temp feber hade jag också? jaha tänkte jag..gick en halvtimme FORT MED PAPPAERSKORGEN och ja, då lär ni fatta vad som hände

fyfan SUGER att vara magsjuk, missade sista prao-dagen också, stackars sabat som var där själv så vad har jag gjort i dag då? sovit , japp bara sovit
nu längtar jag tills i kväll för mamma och anders kommer hem vid tio, och jag ska banne mig vara vaken när dom kommer
men nu ska ja läggamig i gen pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0